VEELGESTELDE VRAGEN
Op deze pagina vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht u uw antwoord hier niet vinden, neem dan gerust contact met ons op.
Bestellingen, Verzending & Levering
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je vrijwel direct een bevestigingsmail. U kunt de actuele status van uw bestelling raadplegen via de link in de e-mail of door aan te melden op uw account als u er een heeft aangemaakt. Zodra we je bestelling hebben verwerkt, verpakt en verzonden, ontvang je een statusupdate met een track en trace nummer en, afhankelijk van je voorkeur bij het plaatsen van de bestelling, een sms.
Om uw online winkelervaring zo aantrekkelijk mogelijk te maken, betaalt u bij ons geen verzendkosten vanaf een aankoopbedrag van 250 euro of meer. Voor bestellingen onder de 250 euro begint de prijs vanaf 5,95 euro binnen België en 6.95 euro binnen een selectie van Europese landen. Deze prijs is variabel per land.
Eenmaal besteld, wil je je producten natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Vanzelfsprekend laten wij u weten wanneer uw bestelling naar u onderweg is, zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een e-mail met uw track & trace code. Vanaf dan kun je via de website van onze bezorgpartner het proces van je bestelling volgen om te weten wanneer je je bestelling kunt verwachten. Het duurt meestal niet langer dan 2-3 dagen voor interieurgeuren en 7-14 dagen voor interieurdecoratie om je bestelling te ontvangen. Wat als het langer duurt? Het kan zijn dat je pakket vertraging heeft opgelopen door onze bezorgpartner, dus houd je track & trace-code in de gaten. Houd er rekening mee dat tijdens de drukke feestdagen passen wij onze levertijden aan naar 5-6 dagen. Op officiële feestdagen is er geen levering.
Wij kunnen uw producten naar de volgende landen leveren: België, Frankrijk, Duitsland, Italië, Luxemburg en Nederland. Deze lijst met landen wordt waar mogelijk uitgebreid zodat we meer mensen blij kunnen maken met onze premium producten.
Retourneren
U kunt uw artikelen binnen 14 dagen na ontvangst van uw zending retourneren.
Ze moeten in originele staat, ongebruikt en in de originele verpakking zijn.
Gratis cadeaus of actieartikelen kunnen niet worden geretourneerd!
U kunt uw restitutieverzoek indienen in ons retourportaal. Voer je bestelnummer en e-mailadres in waarmee je je bij onze winkel hebt geregistreerd en klik op Start.
Volg de instructies en selecteer de artikelen die je wilt retourneren.
Je ontvangt een bevestigingsmail met de verzendrichtlijnen zodra het retourverzoek is goedgekeurd.
Er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren.
Oorspronkelijke verzendkosten worden niet gerestitueerd.
U bent verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen.
We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als je bent goedgekeurd, wordt er binnen 10 werkdagen automatisch een terugbetaling toegepast op de oorspronkelijke betaalmethode.
Als je hebt gekozen voor een winkeltegoed; een cadeaubon wordt met je persoonlijke code naar je mailbox gestuurd. U kunt de cadeaukaart geheel of gedeeltelijk gebruiken voor uw volgende aankoop in onze winkel. De cadeaukaart is 6 maanden geldig vanaf de uitgiftedatum.
Betaling, giftcards & korting codes
U kunt uw bestelling veilig betalen met Visa, Mastercard, Ideal, Bancontact, Apple Pay, Google Pay en onze winkel Cadeaubonnen.
Om uw winkelervaring nog aangenamer te maken, hebben we 'Shop Pay', een versnelde kassa waarmee onze klanten om hun e-mailadres, creditcard-, verzend- en factuurgegevens op te slaan. Dit kan onze klanten tijd besparen bij het afrekenen, vooral als ze zich eerder hebben aangemeld voor Shop Pay.
Een klant moet bij het afrekenen een e-mailadres invoeren om zijn betalingsgegevens veilig op te slaan. Klanten die alleen een telefoonnummer in het contactveld invoeren, krijgen geen 'Onthoud mij'-prompt te zien om hun gegevens op te slaan.
Onze cadeaubonnen zijn 12 maanden geldig vanaf de datum van aankoop.
U kunt op verschillende manieren aan kortingscodes komen:
- abonneer u op onze nieuwsbrief bij het afrekenen van uw bestelling en wij sturen u regelmatig kortingscodes
- word lid, dit kunt u onderaan de homepage doen, en niet alleen krijg kortingscodes maar ook info over speciale aanbiedingen en give aways
- volg ons op onze Instagram en/of Facebook pagina, hier kom je regelmatig noviteiten, giveaways en kortingscodes tegen
Product informatie
Zorg ervoor dat je genoeg kaarsen hebt zodat je geur de kamer kan doordringen. Algemeen mag er worden aangenomen dat een kaars van 215 gram ongeveer een oppervlakte van 7 tot 10 vierkante meter kan vullen.
Een grotere kamer heeft misschien meerdere kaarsen nodig om de hele kamer heerlijk te laten ruiken.
Hoewel de samenstelling van geurkaarsen met sojawas de belangrijkste zwakte is, zal het de effectiviteit of prestatie van de kaars niet verminderen.
Hoewel veel mensen er de voorkeur aan geven vanwege de duurzaamheid, is het een gehydrogeneerde kaars. Dit betekent dat kaarsen van sojawas van nature een hoog oliegehalte hebben en onder bepaalde omstandigheden gemakkelijk kunnen zweten. Blootstelling van de sojawaskaars aan hoge temperaturen, hitte of vochtigheid zou gemakkelijk leiden tot zweten.
Voorbeelden zijn; zonlicht, ruimtes met temperatuurschommelingen, radiatoren of warmere en vochtigere omstandigheden. Uiteraard komt dit type kaars goed tot zijn recht in een koelere omgeving.
Het ruwe, oneffen oppervlak na het branden van een sojawaskaars wordt veroorzaakt wanneer de hete was in het smeltbad afkoelt en stolt met een inconsistente snelheid.
Het is een kenmerk van sojawas en geen teken dat er iets mis is met de sojawas geurkaars, integendeel, het toont aan dat de kaars is gemaakt met een volledig natuurlijke sojawas. Het heeft geen invloed op de prestaties van de kaars.
Account & Profiel
Als geregistreerde klant profiteer je van een snellere checkout, je hebt een overzicht van je eerdere bestellingen en wanneer je boven een bepaald minimumbedrag besteld zijn de verzendkosten voor onze rekening.
Je krijgt indien aangemeld voor onze maandelijkse nieuwsbrief info over onze nieuwe producten en promoties.
Geen probleem, je kan altijd via onze website een nieuw wachtwoord aanvragen.
Je kan dit doen door op de link 'wachtwoord vergeten' te klikken onderaan de login pagina. We sturen aan de hand van het bij ons geregistreerde e-mail adres instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Moest dit onverhoopt niet lukken neem je gerust contact met ons op via het contactformulier, we helpen je graag verder.
Vanuit jouw account kan je de volgende gegevens wijzigen: standaard bezorg- en factuuradres, alternatieve bezorgadres toevoegen. Het is niet mogelijk de naam en e-mailadres dat je gebruikte bij het registreren van je account te wijzigen.
Wens je een nieuw e-mailadres te gebruiken kan je met deze nieuwe gegevens een nieuw account en profiel aanmaken.
Tip: Indien je graag je wachtwoord wil wijzigen doe je dit via de 'wachtwoord vergeten' link onderaan de login pagina.